M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Przyjaciółka" przygotowała spot telewizyjny we współpracy z Odeonem

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Ruszyła nowa kampania telewizyjna tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska). "Spot nie był odświeżany od dłuższego czasu i przyszedł moment, żeby za...

Ruszyła nowa kampania telewizyjna tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska). "Spot nie był odświeżany od dłuższego czasu i przyszedł moment, żeby za pomocą nowych środków reklamować magazyn. Jednocześnie wydawcy zależy na dalszym podnoszeniu wyników sprzedaży "Przyjaciółki"" - powiedział Marcin Fedisz, PR manager Edipresse Polska. Za kreację nowego spotu odpowiedzialni są: studio produkcyjne Odeon we współpracy z działem marketingu "Przyjaciółki" i Mariuszem Chojeckim z działu graficznego Edipresse. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Film reklamowy tygodnika wykorzystuje nowoczesne techniki 3D. Męski głos lektora zastąpił głos aktorki. Slogan "Bądź przyjaciółką "Przyjaciółki"" stworzony przez Agnieszkę Osiecką nadal pozostaje sygnałem rozpoznawczym tytułu. Kampania obecna jest w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. W ciągu roku reklamowanych jest w telewizji średnio 80 proc. wydań "Przyjaciółki". Według informacji z Edipresse Polska na podstawie ZKDP średnia sprzedaż "Przyjaciółki" w okresie od stycznia do maja 2004 r. wyniosła 496 532 egzemplarze. Wpływy reklamowe tytułu, bez autopromocji, wg cennika w pierwszym półroczu br. wyniosły 18,6 mln zł (Expert Monitor). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,