Kraj

Renault świętuje z okazji 100 tys. fanów w Facebooku

W konkursie może wziąć udział każdy fan Renault - wystarczy, że napisze w kilku słowach, czym marka zdobyła jego serce.

Renault świętuje z okazji 100 tys. fanów w Facebooku
Marka Renault świętuje pozyskanie ponad 100 tys. fanów w Facebooku i w tym celu stworzyła aplikację “100 na 100”. W konkursie może wziąć udział każdy fan Renault – wystarczy, że napisze w kilku słowach, czym marka Renault zdobyła jej bądź jego serce. Aplikacja zaowocowała prawie 400 zgłoszeniami już po tygodniu od opublikowania, a do zakończenia pozostało jeszcze 14 dni. Każda z odpowiedzi, która otrzyma przynajmniej 10 głosów, weźmie udział w drugiej turze konkursu, w którym jury wybierze i nagrodzi trzy najlepsze.

Za przygotowanie aplikacji odpowiada Digital Wonderland (Publicis). Planowaniem i zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się dom mediowy OMD.