Kraj

Premiera spotu Old Spice "Dad Song" [wideo]

Po raz pierwszy film marki P&G debiutuje na kilku rynkach jednocześnie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWMDJ52A_YE4%22%7D
Wystartował nowy etap  kampanii reklamowej marki Old Spice “Smellcome to Manhood” (“Zapachnij jak mężczyzna”), której częścią jest spot “Dad Song”. Film wyemitowany po raz pierwszy w historii marki jednocześnie w kilku krajach na świecie (w tym w Polsce) w humorystyczny sposób ukazuje reakcje matek i ojców na moment wejścia ich syna w męski świat.

“Dad Song” jest wstępem do kolejnego etapu kampanii “Smellcome to Manhood”. Marka rozpoczęła ją spotem “Mom Song”, który od momentu premiery w USA w styczniu 2014 r. uzyskał blisko 10 milionów wyświetleń w YouTube. Kampania została zaprojektowana przy współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy (Portland). Muzykę i słowa napisał nagrodzony m.in. nagrodą Grammy Bret McKenzie z komediowego duetu muzycznego Flights of Conchords. “Dad Song” został wyemitowany równolegle w kilku krajach na świecie, m.in. w USA, Rosji, we Francji, w Wielkiej Brytanii i Niemczech. W Polsce spot można zobaczyć w Facebooku i na kanale YouTube marki. Nazwy agencji adaptującej film na nasz rynek nie podano.