M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark ze świątecznymi aplikacjami

Katarzyna Woźniak | 10 grudnia 2014, 06:00

Maspex realizuje świąteczne konkursy dla marki Tymbark. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Tymbark z portfolio Maspeksu przygotował konkursowe niespodzianki z nagrodami dla fanów Kapsla – brand hero marki. 
W Facebooku wystartował konkurs na zaprojektowanie unikatowej kartki świątecznej. Uczestnik konkursu tworzy ją, dodając swoje zdjęcie i nadając mu świąteczny charakter za pomocą dodatków dostępnych w specjalnym kreatorze. Przygotowane przez Kapsla gadżety pogrupowane są w cztery kategorie (brody, nakrycia głowy, okulary, inne dodatki). W trakcie trwania konkursu do każdej z nich będą dodawane nowe propozycje. Po zaprojektowaniu zdjęcia uczestnik konkursu musi opatrzyć je oryginalnymi życzeniami. Każdego dnia najlepsze prace Kapsel obdaruje nagrodami. W facebookowym profilu Tymbarku pojawiła się jeszcze jedna, świąteczna niespodzianka – Kapsel zyskał nowy image, tym razem pojawia się z brodą, która rośnie wraz z aktywnością użytkowników konkursowej aplikacji.
Tymbark przygotował także niespodzianki dla użytkowników Twittera i Instagrama. Codziennie na profilu Tymbarku w jednym z wymienionych kanałów pojawia się nowe zadanie specjalne. Autorzy najciekawszych rozwiązań są nagradzani przez jury.
Akcja potrwa do 22 grudnia. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,