Kraj

Nowa platforma komunikacyjna marki Finlandia

Nagrodą jest wycieczka za koło podbiegunowe. Za projekt odpowiada Tribal DDB.

Nowa platforma komunikacyjna marki Finlandia
Trwa konkurs #Kierunek Finlandia marki Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Aby wziąć w nim udział, należy kupić jeden z produktów marki Finlandia Vodka i zalogować się na stronie www.kierunekfinlandia.pl. W ramach zgłoszenia należy opisać swoją najbardziej niezwyczajną imprezę. Co tydzień wybieranych będzie pięć najlepszych propozycji, które wyróżnione zostaną specjalnymi zestawami imprezowymi. Ze wszystkich nagrodzonych odpowiedzi nadesłanych do 31 stycznia 2015 r. jury wybierze dwa najlepsze opisy. Ich autorzy będą mogli zabrać w marcu 2015 r. troje swoich przyjaciół w podróż do Finlandii.
Akcji towarzyszą działania we wszystkich kanałach komunikacji, m.in. w prasie branżowej, w ramach specjalnej kampanii POSM w kanałach on i off trade w całej Polsce. Za projekt odpowiada agencja Tribal DDB Warszawa.

Marka Finlandia Vodka jest liderem segmentu wódki premium imports w Polsce.