Kraj

Impression Polska SA zapowiada inwestycje w offset i druk cyfrowy

Grupa drukarska Impression Polska SA specjalizująca się w produkcji plakatów reklamowych zapowiada wymianę części parku maszynowego oraz poszerzenie usług z...

Grupa drukarska Impression Polska SA specjalizująca się w produkcji plakatów reklamowych zapowiada wymianę części parku maszynowego oraz poszerzenie usług z zakresu prepress. “W wyniku połączenia spółek Hecht Polska i Eclipse Poland i powstania nowej grupy zdecydowaliśmy się przenieść druk do jednej siedziby. Po zakończeniu tego procesu myślimy o zakupie nowych linii technologicznych. Efekt naszych inwestycji będzie widoczny pod koniec bieżącego roku” – mówi Andrzej Grudziński, dyrektor generalny Impression Polska SA. Obecnie firma dysponuje ośmioma maszynami drukarskimi – po dwie drukują w technologiach offsetowej i cyfrowej (Vutek i Nur), a cztery w technologii sitodrukowej. W Impression Polska ma dojść do wymiany części z nich. Według Grudzińskiego rozszerzona zostanie także oferta usług z zakresu prepressu – computer-to-plate (automatyzacja procesu przygotowalni) i profili kolorystycznych dla poszczególnych maszyn (dzięki nim klienci będą mogli porównać projekt plakatu z efektem końcowym jego produkcji, przed jego wydrukowaniem). Impression Polska zamierza także rozwijać usługi z zakresu produkcji materiałów point of sale i dlatego testuje możliwości druku na innych niż papier podłożach, m.in. na tekturze. Informacja o wysokości deklarowanych inwestycji nie została podana. (JP)