M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Heyah rozpoczyna kampanię reklamową programu lojalnościowego Klubu Heyah

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do...

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do interakcji i zabawy - stąd hasło kampanii: "Wesoła zabawa w miłym gronie". Chcemy przedstawić korzyści i bonusy, jakie otrzymują klubowicze - w ten sposób chcemy zachęcić obecnych klubowiczów do aktywności i nowych użytkowników do zapisania się do klubu" - mówi Agata Borowska, rzecznik prasowy Heyah. Wspomniane korzyści to poza udziałem w społeczności klubowej, specjalnymi informacjami i konkursami dla klubowiczów etc. także bardziej materialne korzyści - np. zniżki na produkty oferowane przez partnerów Klubu Heyah. Wśród tych partnerów znajdują się dziś Cinema City, KFC i Top Secret, z którą to firmą Heyah podpisała umowę w ostatnich dniach (klubowicze otrzymają dzięki niej zniżki na ubrania w salonach Top Secret). Działania reklamowe obejmą prasę, radio, kino, internet i działania BTL-owe. W przygotowaniu kampanii brały udział: agencja G7, dom mediowy Optimum Media OMD, Polymus Integrated Communication i agencja interaktywna FF Creation, która od początku istnienia marki zajmuje się prowadzeniem witryny internetowej Heyah. Część prasowa kampanii zakłada wykorzystanie dzienników (m.in.: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik Sportowy", "Fakt", "Metro") i magazynów sportowych, politycznych, lifestyle'owych, młodzieżowych, komputerowych i kobiecych (m.in.: "Newsweek", "Przekrój", "Dos Dedos", "Fluid", "Student News", "Teraz Rock", "Wiedza i Życie", "Film", "Świat Motocykli", "Komputer Świat", "Marie Claire", "Glamour", "Cosmopolitan"). Kampania radiowa obejmie niestandardowe akcje w Radiostacji i sieci Eska. Jak mówi Agata Borowska, będą to m.in. konkursy skierowane zarówno do klubowiczów Heyah, jak i szerzej, do młodych użytkowników telefonów komórkowych. Akcja internetowa ma objąć niestandardowe formaty na stronach odwiedzanych przez młody target (strony studenckie, szkolne, rozrywkowe, komunikatory). Kampania kinowa i akcje BTL rozpoczną się później niż całość działań i ich szczegóły nie są jeszcze ujawniane. Działania reklamowe zostały na razie zaplanowane do końca września br. Heyah to marka należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,