Kraj

Serwis edukacyjny IAB odwiedziło 50 tys. osób

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej "Internet też medium" prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) serwis internetowy www.tezmedium.pl...

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej “Internet też medium” prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) serwis internetowy www.tezmedium.pl odwiedziło ponad 50 tys. osób. Według szacunków IAB do zakończenia I etapu działań reklamowych zaplanowanych do 20 września br. z serwisem zapozna się ponad 100 tys. unikalnych użytkowników. Witryna jest adresowana do marketerów, media plannerów i agencji reklamowych. Zawiera podstawowe informacje i wskazówki dotyczące marketingu interaktywnego. Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę, a agencja IMP wykonała kreacje do kampanii bannerowej. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii użyczyły portale Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl oraz internetowe sieci reklamowe, Adnet, ARBOmedia i IDMnet. IAB zapowiada, że serwis tezmedium.pl będzie rozbudowywany. (TW)