M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Worldwide Warszawa zgłosił najwięcej prac do konkursu Effie 2004

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

W tegorocznej piątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2004 o nagrody będzie ubiegało się 85 kampanii reklamowych (58 zgłoszonych...

W tegorocznej piątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2004 o nagrody będzie ubiegało się 85 kampanii reklamowych (58 zgłoszonych przez agencje reklamowe i klientów oraz 27 - przez domy mediowe). W konkursie weźmie udział 26 uczestników. Najwięcej prac zgłosiły agencje reklamowe: Grey Worldwide Warszawa - 9, Euro RSCG Warsaw i DDB Warszawa - po 8, Saatchi & Saatchi - 6, McCann-Erickson Polska - 5, oraz domy mediowe Starcom i Zenith Media - po 6, i MediaCom Warszawa - 5. Nowością jest samodzielne zgłaszanie do konkursu kampanii bezpośrednio przez klientów. Zwiększyła się liczba kategorii konkursowych - kategorię napoje podzielono na napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Pojawiła się także kategoria launch (wprowadzenie na rynek nowej marki lub produktu) oraz kampania długofalowa (kampania trwająca dłużej niż rok, obecna w mediach do 2003 włącznie). W sumie w Effie prace będą oceniane w 12 kategoriach konkursowych. Dwa niezależne zespoły jurorów (jeden oceniający efektywność kampanii reklamowych, drugi efektywność kampanii mediowych) będą obradowały 24 i 27 września br. Prace będą poddane audytowi przez firmę konsultingową Ernst & Young. Jubileuszowa gala konkursu odbędzie się 22 listopada br. w Teatrze Wielkim w Warszawie. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,