Kraj

Monika Radaszewska digital paid models directorem w Ringier Axel Springer Polska

Pokieruje nowym zespołem e-commerce. Pierwszym projektem, który wdroży zespół, będzie oferta płatnych treści w serwisie "Newsweeka".


Ringier Axel Springer Polska (RASP) powołał w swoich strukturach nowy zespół, który będzie odpowiadał za e-commerce. Na jego czele stanie Monika Radaszewska jako digital paid models director.
Monika Radaszewska przed dołączeniem do RASP przez trzy lata zarządzała produktami w PayU należącymi do Grupy Naspers. Odpowiadała za rozwój systemów płatniczych wspierających

Monika Radaszewska digital paid models directorem w Ringier Axel Springer Polska

e-commerce, m.in. dla Grupy Allegro. Przez wiele lat była związana z sektorem finansów i bankowością.

Nowy zespół e-commerce, którym pokieruje Monika Radaszewska, odpowiada za opracowanie i wdrożenie biznesowej strategii dla płatnych produktów cyfrowych, które będą oferowane przez Ringier Axel Springer Polska. Będą to m.in. wydania cyfrowe gazet i czasopism oraz płatne treści w serwisach internetowych.

– Płatne subskrypcje w kanale online to dla nas ważny strategicznie obszar, dlatego stworzyliśmy zespół, który ma kompetencje, aby przeprowadzić naszą firmę do nowego wymiaru biznesu medialnego, jakim są płatne treści dziennikarskie w internecie – mówi Edyta Sadowska, CEO RASP.

Pierwszym projektem, który wdroży zespół e-commerce RASP, będzie oferta płatnych treści w serwisie Newsweek.pl. Projekt jest realizowany z redakcją tygodnika “Newsweek Polska”. Wdrożenie płatnej oferty na n\Newsweek.pl jest planowane na I kwartał 2015 r.