M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Małgorzata Nycz pokieruje marketingiem banku BGŻ BNP Paribas

Maciej Burlikowski | 16 grudnia 2014, 06:00

Bank skonsoliduje budżet mediowy i kreatywny.

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, marketingiem i komunikacją banku BGŻ BNP Paribas, który powstanie z połączenia Banku BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, będzie kierowała Małgorzata Nycz, dotychczasowa szefowa marketingu BGŻ.

Równoległym departamentem PR-u i komunikacji wewnętrznej nowego banku będzie kierowała Aleksandra Myczkowska, dotychczasowa rzecznik BGŻ.

Dorota Haller, która była dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska, najprawdopodobniej rozstanie się z firmą.

W obu instytucjach usłyszeliśmy, że do czasu prawnej fuzji i połączenia banków nie udzielają one informacji na ten temat.

Z naszych informacji wynika jednak, że nie czekając na formalne połączenie, już trwają prace nad konsolidacją budżetu marketingowego i wyborem partnerów marketingowych do jego obsługi.

Jak informowaliśmy nieoficjalnie w MMP24.pl, ruszyły procedury zmierzające do wyboru agencji mediowej. Dla BGŻ pracował dotychczas dom mediowy Initiative, natomiast PNP Paribas korzystał z usług Havas Media. Obie otrzymały zaproszenia do przetargu. Bliższych szczegółów nie udało nam się ustalić.

Jak wynika z naszych ustaleń, najprawdopodobniej przetarg zostanie także rozpisany na obsługę kreatywną – dla banku BGŻ pracowała agencja Grandes Kochonos, natomiast reklamy dla BNP Paribas Polska przygotowywała  Lowe Warsaw.

Po połączeniu BGŻ BNP Paribas z łącznymi aktywami ponad 60 mld zł będzie siódmym pod względem wielkości bankiem na polskim rynku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,