M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Continuum i Starcom przygotowały kolejny etap kampanii sieci Intermarche

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci supermarketów Intermarche rozpoczyna się 13 września br. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Continuum, a...

Drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci supermarketów Intermarche rozpoczyna się 13 września br. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Continuum, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Wartość budżetu nie została ujawniona. Jak poinformowała Magdalena Bielak, specjalista ds. PR w ITM Sp. z o.o., na potrzeby kampanii zakupiono ponad 500 ratingów. Reklama jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-59 lat mieszkających w małych i średnich miastach, gdzie znajdują się markety sieci Intermarche. 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne zatytułowane "Kolacja" emitowane będą przez trzy tygodnie w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat i TVN. Spoty mają charakter wizerunkowo-produktowy, pokazują zalety zakupów w marketach Intermarche: niskie ceny, miłą atmosferę i komfort zakupów. Akcja toczy się wokół kolacji, a bohaterami są młodzi małżonkowie - występujący również w poprzedniej kampanii. Robiący zakupy w sklepie Intermarche mąż zachęcony niskimi cenami, świeżością produktów i sympatyczną atmosferą sklepu Intermarche wpada na pomysł zrobienia żonie niespodzianki w postaci kolacji. Tego samego dnia również żona, która bardzo lubi Intermarche, poradziwszy się ekspedientki, zamierza przygotować mężowi wieczorne danie. Spot kończy się zaskakującą puentą, która ma wyróżniać reklamę Intermarche. Przy okazji w każdym tygodniu kampanii są pokazywane różne produkty i ich ceny. Pierwszy etap kampanii przygotowany przez te same agencje i studio filmowe Graffiti Film miał miejsce w czerwcu br. Wówczas zakupiono podobną jak w przypadku wrześniowego etapu liczbę ratingów. "Efekty tamtych działań zachęciły nas do kolejnej kampanii. W grupie celowej spot zobaczyło 83 proc. osób" - powiedziała Bielak. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,