M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji konkursu na najlepsze projekty public relations w gronie jury znaleźli się specjaliści w zakresie komunikacji oraz przedstawiciele świata mediów. "Skład jury symbolizuje nasze najważniejsze założenie - konkurs jest skierowany do bardzo szerokiego grona ekspertów i praktyków PR w Polsce. Mamy nadzieję, że otrzymamy zgłoszenia nie tylko od firm i agencji, ale także od instytucji pozarządowych i samorządów lokalnych. Z doświadczenia wiemy, że realizują one coraz więcej programów PR, dzieki którym osiągają założone w swojej działalności cele" - powiedział Mariusz Pleban, wiceprezes zarządu ZFPR. Zaproszenie do jury przyjęli m.in.: Adam Łaszyn, prezes Alert Media, Agnieszka Grobelna, członek zarządu Profile, Agnieszka Nowaczkiewicz, dyrektor PR Motorola, Artur Więckowski, dyrektor marketingu Inteligo, Barbara Czerniawska, dyrektor ds. obsługi klienta ITBC Communication, Beata Jedynak, dyrektor PR Philips, Dariusz Chomka, corporate PR business unit director BCA, Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Daimler-Chrysler Automotive Polska, Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter & Gamble, Mariusz Pleban, dyrektor zarządzający Multi Communications, Norbert Ofmański, prezes On Board, Paweł Kastory, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Paweł Rabiej, dyr. marketingu i rozwoju Harvard Business Review, Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion, Ryszard Solski, dyrektor generalny Sigma Int., i Wojciech Romański, redaktor naczelny "Businessman Magazine". Podczas pierwszego spotkania jury na przewodniczącą wybrana została Małgorzata Mejer. Konkurs Złote Spinacze jest organizowany w Polsce już po raz drugi. Nowością tegorocznej edycji jest zwiększenie liczby kategorii konkursowych do ośmiu. Do sześciu wcześniejszych: PR korporacyjny, PR produktu, Kampania edukacyjna, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Public Affairs i Lobbing, Kampania społeczna, dodane zostały Komunikacja wewnętrzna oraz Event. Do konkursu można zgłaszać projekty public relations zrealizowane w okresie 2003/2004. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 września 2004 r. Autorzy najlepszych kampanii otrzymają statuetki Złotych Spinaczy. Ogłoszenie wyników nastąpi na uroczystej gali wieńczącej planowany na początek listopada br. Kongres PR. Konkurs będzie audytowany przez KPMG. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,