M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea [wideo]

Maciej Florek | 18 grudnia 2014, 06:00

Komunikacja wizerunkowa będzie prowadzona do końca stycznia.

Wystartowała kampania wizerunkowa Ahmad Tea London. Działania realizowane są w internecie, głównie w serwisach VoD. 30-sekundowy spot wizerunkowy marki emitowany jest m.in. w Player.pl oraz Ipla.tv, na YouTube, a także w innych serwisach wideo.

Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r. Na przyszły rok zaplanowane są także kolejne działania reklamowe.

Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach domu mediowego Mindshare Polska. Polską wersję spotu przygotowało Bravo Production na zlecenie firmy Levant, wyłącznego dystrybutora herbat Ahmad Tea na rynku polskim.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,