Zagranica

Weetabix namawia dzieci do jedzenia owoców z owsianką

W styczniu wystartuje na Wyspach wielokanałowa kampania warta 5,5 funtów promująca zdrowe żywienie wśród dzieci.

Weetabix namawia dzieci do jedzenia owoców z owsianką
Weetabix wystartuje od nowego roku z kampanią promującą zdrowe żywienie wśród dzieci. Firma chce namówić je do spożywania owoców już na śniadanie – z płatkami.

Idea “Weetabuddies” jest wspierana na Wyspach kampanią o wartości 5,5 mln funtów. Będzie miała swoje odsłony w telewizji, w internecie, w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Kampania obejmuje również współpracę z blogerami.

Działania mają na celu zwiększenie świadomości znaczenia zdrowego odżywiania wśród dzieci. Za pomocą emocjonalnego komunikatu ma je przekonać o wartości owoców w śniadaniowej diecie. Wśród detalistów również będą prowadzone zintensyfikowane działania – w sieci Asda do paczek z płatkami mają być dodawane kolekcjonerskie naklejki.

(BrandRepublic)