M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

( red. ) | 22 grudnia 2014, 06:00

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Johnnie Walker rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę kreatywną. Przekazał swój budżet agencji Anomaly i tym samym zakończył po 15 latach współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Na shortliście przetargu na obsługę marki z portfolio Diageo obok zwycięskiej znalazły się takie agencje jak Ogilvy & Mather, BBDO oraz Wieden & Kennedy.

BBH było odpowiedzialne za kreację dla marki od 1999 r. na ponad 100 rynkach.

Wcześniej w tym roku Anomaly New York zrealizowało film dla marki z udziałem Jude'a Law.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,