Zagranica

Subway inwestuje więcej w ramach sponsoringu FC Liverpool

Marka reaguje na to, co się dzieje na boisku, w czasie rzeczywistym na ekranach na stadionie.

W ramach intensyfikacji działań promocyjnych marka Subway zwiększy swoją widoczność w związku ze sponsoringiem FC Liverpool. Na boiskach pojawią się reklamy graficzne na nośnikach LED, które w czasie rzeczywistym będą reagować na to, co się dzieje na boisku.

Nowe reklamy będą wyświetlane pod hasłem “Super Sub Time”. Pierwsze odsłony takich działań pojawiły się podczas meczu z Sunderland.

W ramach kampanii Subway został oficjalnym partnerem klubu, na meczach jest głównym dostarczycielem żywności i prowadzi kampanię promującą zdrowe żywienie w prasie drukowanej, a także na nośnikach cyfrowych zainstalowanych na stadionach.
W ramach kampanii do działań promocyjnych dołączyli Daniel Sturridge, napastnik Liverpoolu, a także gimnastyk Louis Smith i bokser Anthony Ogogo.

(BrandRepublic)