Kraj

Sampling i ciężarówki elementem przedświątecznych aktywności Coca-Coli

Obok reklamy TV i komunikacji online marketer zdecydował się na rozdawanie opakowań produktu, co jest ewenementem w tym segmencie na naszym rynku.

W ramach świątecznych aktywności Coca-Cola obok kampanii telewizyjnej i interactive (MMP z 12 listopada br.) przygotowała działania niestandardowe. Marketer prowadzi sampling door to door (ewenement na naszym rynku) świątecznych opakowań napoju, które mają trafić do ok. 200 tys.  gospodarstw domowych.

Po kilku latach do Polski wróciły też ciężarówki Coca-Coli. Ta akcja prowadzona jest we współpracy z siecią Tesco, i to w okolicach sklepów tego detalisty pojawiły się ciężarówki. Samochody Coca-Coli to także motyw specjalnych ekspozycji wewnątrz sklepów. 

Projekt świąteczny Coca-Coli rozpoczął się od wprowadzenia filmu “Podaruj Radość”. W dniu premiery można go było zobaczyć tylko na smartfonach. 

Działania digital opracowała agencja Next. Za kreację ATL i dużych formatów odpowiedzialny jest McCann WorldGroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych – Momentum.