M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Bank" T-Mobile i Aliora w ciągu ośmiu miesięcy pozyskał 130 tys. klientów

Maciej Burlikowski | 22 grudnia 2014, 06:00

Otwiera też placówki - do końca roku będzie ich 72.

T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, czyli oferta usług finansowych operatora komórkowego T-Mobile Polska oraz Alior Banku (de facto jest to przemianowany były internetowy Alior Sync), które ruszyły na początku maja br., obsługują już 130 tys. klientów. (przed zmianą nazwy Alior Sync miał ok. 250 tys. klientów). Dla porównania ok. 215 tys. rachunków indywidualnych prowadził Nordea Bank Polska, przejęty niedawno przez PKO BP.

T-Mobile i Alior uruchamiają także placówki do obsługi klientów swojego ”banku” - w maju ruszyło pierwszych pięć, a na koniec br. ma ich być 72.

Partnerzy twierdzą, że T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank to jedna z najdynamiczniej rozwijających się w ostatnim czasie marek finansowych w Polsce.

- W ciągu 1,5 roku istnienia Alior Sync przyciągnął 250 tys. klientów. W ciągu następnego 1,5 roku, już pod marką T-Mobile Usługi Bankowe, liczymy na drugie tyle. I jest to prognoza konserwatywna - mówił w maju br. Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku. 

Za marketing tej oferty odpowiada T-Mobile Polska. Bohaterami kampanii reklamowej zostali Anna i Robert Lewandowscy. Przygotowały ją: DDB Warszawa, Engine oraz Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,