M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Firmy PR MagnifiCo i Primoloko opracowały nowe narzędzie lansing & sampling

Serwis Dzienny | 7 września 2004, 00:00

Dwie niezależne agencje public relations MagnifiCo i Primoloko opracowały ideę i zasady dla nowego autorskiego narzędzia marketingowego lansing & sampling....

Dwie niezależne agencje public relations MagnifiCo i Primoloko opracowały ideę i zasady dla nowego autorskiego narzędzia marketingowego lansing & sampling. Jego nazwa została wykreowana przez obie agencje, które działają przy określonych projektach na zasadzie partnerstwa strategicznego. "Lansing & sampling ma polegać na lansowaniu produktów i marek w opiniotwórczych, młodych wiekiem i duchem środowiskach" - powiedziała Patrycja Sawicka, dyrektor generalny Primoloko. Liderzy tych grup mają promować brandy, nosząc je lub ich używając na co dzień i na imprezach. Tym samym mają wzbudzać zaciekawienie swoich kolegów, współpracowników, adeptów tych środowisk. Agencje są w trakcie rozmów z pierwszymi klientami zainteresowanymi stosowaniem lansing & sampling (firmy odzieżowe, telekomunikacja). MagnifiCo i Primoloko to niewielkie nowe agencje PR. MagnifiCo kierowane przez Karolinę Siudyłę-Koc powstało jesienią ub.r. Obsługuje m.in. tytuły "Aktivist" i "Exklusiv" oraz Western Union i agencję marketingu bezpośredniego Great Open House. Primoloko powstała kilka tygodni temu i chce specjalizować się w obszarze: zdrowie - uroda - sport - relaks. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,