Kraj

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule
Od 5 stycznia w kioskach dostępny jest dwutygodnik “Pani Domu” w odświeżonej formule. Na okładce magazynu znalazła się Anna Starmach.

W nowym roku magazyn ma nowe działy, odświeżoną szatę graficzną oraz powiększoną objętość o 16 stron. Pojawiły się nowe rubryki, w tym m.in. dodatkowe reportaże oraz sekcja poświęcona oszczędzaniu. W każdym numerze czytelniczka znajdzie kupon rabatowy z atrakcyjną zniżką na zakup produktów danej firmy lub sieci. W pierwszym numerze “Pani Domu” znalazł się kupon rabatowy do sieci sklepów Tchibo.

Nowym hasłem przewodnim dwutygodnika jest “Z Panią Domu się opłaca”. Sprzedaż trzech pierwszych wydań pisma wsparta jest kampanią TV. Media zakupił ZenithOptimedia, a kreacje przygotował dział marketingu dwutygodnika. Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje – TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2 i TTV.
Nakład nr 1/2015 wynosi 270 tys. egz. Oprócz wersji podstawowej w cenie 1,69 zł na rynek wejdą również wersja z  książeczką kulinarną (3,19 zł) oraz z książką Sarah Jio “Jeżynowa zima” w cenie 29,99 zł i kalendarzem na 2015 rok w cenie 9,99 zł.