M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ryszard Rynkowski i Krzysztof Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold

Katarzyna Woźniak | 7 stycznia 2015, 06:00

Komunikacja promująca stację połączona jest z akcją antenową, w której słuchacze mogą wygrać prywatny koncert.

Ruszyła nowa kampania Radia Zet Gold (Eurozet). Kampania jest powiązana z akcją antenową, w której słuchacze będą mogli wygrać prywatny koncert Ryszarda Rynkowskiego i Krzysztofa Krawczyka.

Dwa spoty z udziałem tych artystów pojawią się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz sieci kin Multikino. Kampania obejmie również prasę codzienną, tygodniki opinii oraz portale Onet i Wirtualną Polskę.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Grupa Eurozet. Media zaplanował ZenithOptimedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,