M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's modyfikuje przesłanie "I'm lovin' it"

( red. ) | 7 stycznia 2015, 06:00

Od nowego roku sieć stawia na akcent dotyczący miłości, a głównym targetem stają się millenialsi.

Sieć McDonald's w USA wystartowała z nowymi działaniami promocyjnymi, w których stawia głównie na komunikat o miłości. Chce dotrzeć do millenialsów.

Działania są wspierane kampanią utrzymaną w konwencji filmu rysunkowego, którego bohaterami są zarówno postaci kreskówek, jak i gier (m.in. Super Mario Brothers i bohaterowie Looney Tunes, a także Batman i Sponge Bob). Antagoniści w kreskówce McDonald's zaczynają pałać do siebie miłością. Za kreację minutowych spotów odpowiada Leo Burnett.

Analitycy komentują, że McDonald's zmienia komunikat marketingowy w związku z regularnymi spadkami sprzedaży – w listopadzie 2014 r. sprzedaż spadła o 4,6 proc. w skali rok do roku na terenie Stanów Zjednoczonych.

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: ,