M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Ziarkowski dołącza do działu marketingu BBC Worldwide Polska

Piotr Machul | 8 stycznia 2015, 06:00

To kolejna osoba, która wzmacnia zespół przed debiutem stacji BBC Brit i BBC Earth.

Do zespołu BBC Worldwide Polska na stanowisku marketing managera dołączył Piotr Ziarkowski. Przejął on obowiązki Małgorzaty Mazur, która przebywa na urlopie macierzyńskim. Ziarkowski pracował dotychczas jako szef marketingu i PR w Hyundai Motor Poland. Odpowiadał m.in. za sponsoringi WRC, Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS i Euro 2012. Wcześniej pracował dla BMW Polska i w agencjach reklamowych Ad Fabrika FCB oraz NoS/BBDO.
To piąty nowy menedżer w zespole BBC Worldwide w ostatnim czasie. Od sierpnia ub.r. do firmy dołączyli: Hubert Ornass-Kubacki jako TV sales manager, Dorota Tomas, research manager, Beata Mojek, management accountant, oraz Aleksandra Biardzka, communications officer.
– W wyniku wprowadzenia w życie nowej globalnej strategii rozwoju od lutego w naszej ofercie pojawią się dwie globalne marki BBC Brit i BBC Earth. To ważny czas dla naszej firmy, dlatego poza dużymi inwestycjami w nasze produkty postanowiliśmy też wzmocnić lokalną strukturę – mówi Jacek Koskowski, vice president & general manager BBC Worldwide Polska.
Mimo pojawienia się w polskiej strukturze BBC stanowiska sales managera sprzedaż formatów na Europę Środkową i Wschodnią niezmiennie pozostaje w rękach Magdaleny Garbacz, TV format managera BBC Worldwide, która dział ten rozwija w centrali firmy w Londynie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,