Kraj

Think Kong dla Primy

Agencja socialmediowa obsłuży markę kawy w mediach społecznościowych.

Think Kong dla Primy
Agencja socialmediowa Think Kong będzie odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych marki Prima, jednego z najstarszych producentów kawy w Polsce.
Zespół Think Kong będzie odpowiedzialny za całoroczne działania online dla Primy, których podstawowym założeniem jest budowanie rozpoznawalności i wizerunku marki w serwisie Facebook.
Współpraca rozpoczęła się na początku grudnia ub.r. i ma charakter długofalowy. Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół Agnieszki Jałowiec, senior social media consultanta, przy wsparciu Anity Wojtaś-Jakubowskiej, client service director agencji Think Kong. Z ramienia marki Prima wykonanie projektu nadzoruje Marek Ryfka, szef departamentu marketingu.
Prima to druga marka, obok Douwe Egberts, z portfolio D.E Master Blenders 1753, dla której pracuje agencja Think Kong.