Kraj

McCann-Erickson Polska rozpocznie obsługę marki Saab w regionie

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska zajmie się obsługą marki Saab w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak powiedział Wojciech Borowski, dyr. zarządzający McCann-Erickson...

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska zajmie się obsługą marki Saab w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak powiedział Wojciech Borowski, dyr. zarządzający McCann-Erickson Polska, pierwsze działania reklamowe dla Saaba (marka z portfolio General Motors) będą widoczne jeszcze we wrześniu br. Ich szczegóły nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że marketer będzie inwestował w kanały komunikacji z zakresu ATL. Prawdopodobnie będzie to kampania nowego model samochodu marki Saab – 9-3 1.9 TiD. McCann-Erickson Polska została wybrana do obsługi Saaba bez przetargu. Agencja zajmuje się sieciowo obsługą innego modelu GM – Opla. Według Borowskiego wybór firmy do obsługi tego budżetu został poprzedzony przeglądem ofert agencyjnych. Dodaje, że choć centrala Saaba mieści się w Budapeszcie, nie jest wykluczone, że Polska stanie się czymś w rodzaju centrum regionalnej obsługi tej marki. “Szczegóły kontraktu i zakres naszej współpracy są ustalane” – mówi Borowski. Saab przez niemal rok był reklamowo nieaktywny, a ostatnia kampania została zrealizowana w listopadzie ub.r. Przygotowała ją agencja reklamowa Niedzielski (kampanię tę zlecała jeszcze firma Almeco, wcześniej wyłączny dystrybutor Saaba na polskim rynku). Jednocześnie General Motors zaplanował na jesień br. przeprowadzenie paneuropejskiego przeglądu domów mediowych, które współpracują z nim na różnych rynkach (pisaliśmy o tej inicjatywie w DS “MMP” z 3 września br.). (AMS)