Zagranica

T-shirty jak ptaki w nowej odsłonie kampanii IKEA

Spot "The joy of storage" kontynuuje strategię komunikowania magii i niesamowitości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8bPMA4GbEcE%22%7D
IKEA w Wielkiej Brytanii wystartowała z kolejną odsłoną kampanii. Tym razem spot zrealizowany jest pod hasłem “The joy of storage”, a jego bohaterami są T-shirty, które podróżują jak ptaki, żeby ostatecznie trafić poukładane do szafy.

Za kreację spotu odpowiada agencja Mother. Działania wystartują 10 stycznia. Kampania będzie miała swoje odsłony w mediach cyfrowych, a także na outdoorze.

Za reżyserię spotu odpowiada Dougal Wilson, a film wyprodukowany został przez Blink Productions. Na potrzeby działań media kupuje Vizeum.

(Campaign)