Kraj

Ruszyła kampania employerbrandingowa Grupy Pracuj

Kampania została przygotowana wspólnie z agencją Up.

Ruszyła kampania employerbrandingowa Grupy Pracuj
Ruszyła kampania employerbrandingowa Grupy Pracuj pod hasłem przewodnim “Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Kampania ma na celu pokazanie warunków i atmosfery pracy w firmie, która chce dorównać do standardów zachodnich, nowoczesnych przedsiębiorstw.

Grupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w trzynastu oddziałach grupy Pracuj w całej Polsce. Kampania zaplanowana została od 7 do 23 stycznia i prowadzona będzie w internecie, przy wsparciu działań outdoorowych w Warszawie. Billboardy z kampanią będzie można zobaczyć na dziesięciu stacjach warszawskiego metra oraz podczas jednodniowej akcji na CityInfo w metrze i autobusach. W ramach działań zaplanowano także mailingi i kampanię bannerową w Facebooku.

Kampanię po stronie grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Kampania została przygotowana wspólnie z agencją Up.