M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi "omija" Omnicom przy tworzeniu nowej kampanii

( red. ) | 12 stycznia 2015, 06:00

Przy "Live for now" pracowały butikowe agencje.

Pepsi wystartowała od początku roku z nową kampanią realizowaną pod hasłem "Live for now". Tym razem marketer "ominął": Omnicom. Pepsi wykorzystała potencjał butikowych agencji Lloyd & Co i Moondog.

W nowej kampanii marketer rozwija hasło i filozofię "carpe diem" – zachęca konsumentów do czerpania z życia pełnymi garściami tu i teraz. Zapewnia również, że każdy dzień może przynieść spektakularne wydarzenia. Reklamy będą emitowane w Ameryce Północnej, w Europie.

Dyrektor marketingu PepsiCo Kristin Patrick powiedział, że mimo iż marka od wielu lat szczyci się wieloletnią przyjaźnią z Omnicomem, stara się wykorzystywać talent i potencjał twórczy agencji z całego świata. Patrick potwierdził również, że globalna ambasadorka Beyonce nie pojawi się w żadnej kampanii marketingowej Pepsi w 2015 r.

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: , , , ,