M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP umożliwia kontakt klientom przez Facebooka

Maciej Florek | 12 stycznia 2015, 06:00

Dzięki nowej aplikacji każde zgłoszenie fanów trafi do systemu Contact Center PKO.

Posiadacze kont w Facebooku mogą załatwić sprawę w PKO BP za pomocą specjalnej aplikacji. Każde zgłoszenie trafi wprost do konsultantów bankowej infolinii. Zakładka jest dostępna dla fanów profilu PKO Banku Polskiego oraz Inteligo.

PKO BP oferuje możliwość obsługi zgłoszeń wprost z Facebooka – w tym pomysłów na rozbudowanie oferty, zapytań czy reklamacji. Dzięki nowej aplikacji każde zgłoszenie trafi do systemu Contact Center PKO. Rozwiązanie pozwala zapewnić bezpieczeństwo i poufność przekazywanych przez klientów informacji.

– Połączenie z systemem Contact Center pozwala przesłać zgłoszenie bezpośrednio do konsultantów infolinii. Dzięki przekazanym przez fanów danym takie zgłoszenie możemy traktować na równi z tymi wpływającym poprzez serwis transakcyjny czy infolinię – tłumaczy Magdalena Lejman, kierownik zespołu komunikacji klienckiej w PKO Banku Polskim.

Czytaj więcej na temat: , ,