Kraj

Monika Szot na stanowisku media partnership & content manager w Amplifi Polska

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję strategic partnership managera w ZenithOptimedia.

Monika Szot na stanowisku media partnership & content manager w Amplifi Polska
Monika Szot dołączyła do zespołu Amplifi Polska do nowo powstałego działu media partnerships & content. Do zakresu jej obowiązków będzie należało nawiązywanie i rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym, współpraca w zakresie kontentu oraz realizacja projektów specjalnych dla klientów grupy Dentsu Aegis Network. Bezpośrednim przełożonym Moniki będzie Arkadiusz Szulc, managing director w Amplifi. 
 
Szot ma 16-letnie doświadczenie w mediach. Od 1998 r. była związana z domem mediowym ZenithOptimedia, od stanowiska plannera po media managera. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję strategic partnership managera. Podczas pracy miała okazję realizować projekty dla takich klientów i marek, jak: British American Tobacco, Bank Millennium, PLL LOT, TVP SA, Electrolux, Netia, L’Oreal Polska, PGE Polska Grupa Energetyczna.