M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Próbki kosmetyków w magazynach wpływają na wzrost sprzedaży

Serwis Dzienny | 7 września 2004, 00:00

Według badań przeprowadzonych wśród czytelniczek brytyjskiego wydania "Marie Claire" próbki kosmetyków dodawanych do magazynu znacznie wpływają na wzrost sprzedaży tych...

Według badań przeprowadzonych wśród czytelniczek brytyjskiego wydania "Marie Claire" próbki kosmetyków dodawanych do magazynu znacznie wpływają na wzrost sprzedaży tych produktów. Z badań tych wynika, że 64 proc. czytelniczek korzysta z tych próbek, natomiast 80 proc. z nich wyraziło chęć kupna produktu. Dla 42 proc. badanych taka forma reklamy jest znacznie lepiej przyjmowana niż tradycyjna promocja. Badanie przeprowadzono na grupie tysiąca czytelniczek. Do "Marie Claire" były dodawane próbki produktów: L'Oreal, Wella, Nivea i Chanel. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,