Marka SodaStream przyłączyła się do narodowego programu poprawy kondycji zdrowotnej Brytyjczyków Change4Life. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano spot, który pomaga rodzicom “przemycać” dzieciom wodę, został stworzony we współpracy z twórcami programu i międzynarodową marką syfonów do wody.
Kampania potrwa do końca stycznia br. i jej celem jest stworzenie takiego wizerunku wody, żeby była atrakcyjna dla dzieci. Działania będą miały swoją odsłonę w telewizji i mediach cyfrowych. W kampanię zaangażowali się również brytyjscy blogerzy.
Za kreację kampanii za 2,6 mln funtów odpowiada M&C Saatchi. Do marca będzie miała swoje odsłony w telewizji, radio, mediach cyfrowych i na outdoorze. Działanie jest również związane z chęcią zmiany komunikatu głównego SodaStream – w ubiegłym roku podczas SuperBowl kampania ze Scarlett Johansson była prztyczkiem w nos dla Pepsi oraz Coca-Coli. Teraz marketer zmienia komunikat na bardziej wyważony i chce być kojarzony z trendem prozdrowotnym.
(Marketing Magazine)