M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SodaStream promuje picie wody wśród dzieci

( red. ) | 14 stycznia 2015, 06:00

Zamiast jak w ubiegłym roku dogryzać konkurencji, SodaStream dołącza do kampanii prozdrowotnej Change4Life.

Marka SodaStream przyłączyła się do narodowego programu poprawy kondycji zdrowotnej Brytyjczyków Change4Life. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano spot, który pomaga rodzicom "przemycać" dzieciom wodę, został stworzony we współpracy z twórcami programu i międzynarodową marką syfonów do wody.

Kampania potrwa do końca stycznia br. i jej celem jest stworzenie takiego wizerunku wody, żeby była atrakcyjna dla dzieci. Działania będą miały swoją odsłonę w telewizji i mediach cyfrowych. W kampanię zaangażowali się również brytyjscy blogerzy.

Za kreację kampanii za 2,6 mln funtów odpowiada M&C Saatchi. Do marca będzie miała swoje odsłony w telewizji, radio, mediach cyfrowych i na outdoorze. Działanie jest również związane z chęcią zmiany komunikatu głównego SodaStream – w ubiegłym roku podczas SuperBowl kampania ze Scarlett Johansson była prztyczkiem w nos dla Pepsi oraz Coca-Coli. Teraz marketer zmienia komunikat na bardziej wyważony i chce być kojarzony z trendem prozdrowotnym. 

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: , , , ,