Zagranica

SodaStream promuje picie wody wśród dzieci

Zamiast jak w ubiegłym roku dogryzać konkurencji, SodaStream dołącza do kampanii prozdrowotnej Change4Life.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSc4BZqYTs4U%22%7D
Marka SodaStream przyłączyła się do narodowego programu poprawy kondycji zdrowotnej Brytyjczyków Change4Life. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano spot, który pomaga rodzicom “przemycać” dzieciom wodę, został stworzony we współpracy z twórcami programu i międzynarodową marką syfonów do wody.

Kampania potrwa do końca stycznia br. i jej celem jest stworzenie takiego wizerunku wody, żeby była atrakcyjna dla dzieci. Działania będą miały swoją odsłonę w telewizji i mediach cyfrowych. W kampanię zaangażowali się również brytyjscy blogerzy.

Za kreację kampanii za 2,6 mln funtów odpowiada M&C Saatchi. Do marca będzie miała swoje odsłony w telewizji, radio, mediach cyfrowych i na outdoorze. Działanie jest również związane z chęcią zmiany komunikatu głównego SodaStream – w ubiegłym roku podczas SuperBowl kampania ze Scarlett Johansson była prztyczkiem w nos dla Pepsi oraz Coca-Coli. Teraz marketer zmienia komunikat na bardziej wyważony i chce być kojarzony z trendem prozdrowotnym. 

(Marketing Magazine)