M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

USA: Adidas mocno stawia na kontrakty sponsorskie

( red. ) | 15 stycznia 2015, 06:00

Niemiecki producent zamierza na amerykańskim rynku znacznie zwielokrotnić liczbę kontraktów sponsorskich ze sportowcami.

Przedstawiciele Adidasa oświadczyli, że na przestrzeni najbliższych trzech lat zamierzają zaoferować indywidualne kontrakty sponsorskie 250 czołowym graczom ligi NFL (futbol amerykański) i takiej samej liczby najlepszych graczy Major League Baseball. Obecnie takie kontrakty z Adidasem ma jedynie 40 zawodników.

Adidas chce w ten sposób ostro walczyć o poprawę swojej pozycji na amerykańskim rynku obuwia i odzieży sportowej. W tej chwili niemiecka firma jest dopiero na trzecim miejscu - przepaść pomiędzy nim a liderem firmą Nike coraz bardziej się powiększa, a niedawno Adidas stracił pozycję wicelidera na rzecz firmy Under Armour.

 

(WSJ)

 

Czytaj więcej na temat: , ,