Kraj

Endorfina Events z ponad 13 mln zł przychodu w 2014 r.

Agencja po raz kolejny znacznie zwiększyła przychody, powiększyła zespół oraz zrealizowała pierwsze projekty poza granicami Polski.

Agencja Endorfina Events odnotowała znaczny wzrost przychodów – osiągnęła wynik na poziomie 13,3 mln zł przychodów netto, co daje 20-proc. wzrostu rok do roku w porównaniu z przychodem za rok 2013. Zysk operacyjny natomiast utrzymano na poziomie zbliżonym do 2013 roku, wynika to ze znacznie zwiększonych inwestycji. Endorfina pozyskała kilku znaczących, nowych klientów (m.in.: Infiniti, Porsche, Sky Tower, Triumph).

Agencja stworzyła w ubiegłym roku własne studio graficzne, dzięki któremu jest samowystarczalna w zakresie  projektów 2D i 3D. Kluczowe z punktu widzenia zarządzania firmą były: awans Michała Kalety na stanowisko dyrektora operacyjnego i dołączenie do zespołu Doroty Rzeszutek na stanowisko dyrektora ds. rozwoju. 

W związku z obchodami 5-lecia agencja odświeżyła swoją identyfikację wizualną. Jej autorem jest Oskar Podolski odpowiedzialny za rebranding m.in. Heyah czy Interia.pl.