M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus rozpisał przetarg na kreację

Maciej Burlikowski | 16 stycznia 2015, 06:00

Udział potwierdziło co najmniej pięć agencji. Biznesu broni Y&R.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpisał przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę swojej głównej marki Plus. Z naszych informacji wynika, iż z zaproszonych przez operatora agencji udział potwierdziło co najmniej pięć: Young & Rubicam (obecnie zajmuje się obsługą kreatywną marki Plus), Grey Worldwide Warszawa (przygotowuje reklamy wspólnej oferty Polkomtela, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku – SmartDom), Scholz & Friends Warszawa (obsługuje kreatywnie wprowadzoną jesienią ub.r. obecnie wiodącą markę prepaid operatora – Plush), agencja Fat Baby oraz McCann WorldGroup.

Przetarg dotyczy odświeżenia wizerunku i komunikacji marki Plus. Grupa Young & Rubicam (a konkretnie należąca do niej agencja Wunderman) pracuje dla Polkomtela od co najmniej ośmiu lat. Ostatnio ta agencja realizowała kampanie głównej marki Plus. Operator zdecydował, że potrzebuje odświeżenia wizerunku i kompleksowej platformy komunikacyjnej. I tego właśnie dotyczy przetarg. Potrwa zapewne kilka miesięcy. Nie będzie miał on natomiast wpływu na obsługę marek SmartDom (Grey) ani Plusha (Scholz).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,