M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

( red. ) | 16 stycznia 2015, 06:00

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

BBH, aby móc przejąć budżet Tesco, zrezygnowała z obsługi sieci Waitrose. Ten kontrowersyjny ruch Tesco wywołał na Wyspach szok wśród analityków i konkurencji. Tesco przed nawiązaniem współpracy z Wieden & Kennedy w lipcu 2012 roku przez siedem lat pracowało z agencją The Red Brick Road i było postrzegane jako stabilny i przewidywalny klient.

BBH obsługiwało ponad czterokrotnie mniejszy od Tesco budżet sieci Waitrose od 2011 roku.

(Campaignlive.co.uk)

Czytaj więcej na temat: , , , ,