M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Katarzyna Kacprzak | 16 stycznia 2015, 06:00

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Krzysztof Dworzyński został dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby. Oddanie strategowi steru działu obsługi klienta jest pomysłem kierownictwa, który ma wzmocnić kompetencje agencji. – Potoczny standard tworzenia oddzielnego działu strategii sprawia, że strateg staje się oderwanym od rzeczywistości teoretykiem, a account "forward managerem” nastawionym na realizację najbliższych celów – twierdzi Cezary Antoń. – Uważamy, że account powinien być pierwszą osobą, która myśli strategicznie. Tylko wtedy agencja stanie się merytorycznym partnerem klienta – dodaje szef Fat Baby.

Dworzyński ma ponad 10-letnie doświadczenie w reklamie. Na stanowisku stratega pracował w Saatchi & Saatchi, Change Integrated i PZL, a ostatnio w agencji Next, będącej częścią domu mediowego Starcom MediaVest. W swoim dorobku ma planowanie komunikacji dla czołowych marek, m.in.: Alior Bank, Carlsberg, Canal+/Cyfra+, Plus, Tesco czy Żubr. Karierę rozpoczynał jako menedżer w branży retail. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,