M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

De Agostini reklamuje nową kolekcję

Maciej Florek | 16 stycznia 2015, 06:00

Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Wydawnictwo De Agostini do oferty wprowadza nową kolekcję przeznaczoną dla fanów modelarstwa, którzy będą mogli zbudować model okrętu Floty Czarnomorskiej.

Kampanię komunikacyjną wspierającą kolekcję "Dwunastu Apostołów” przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat Polska, Isobar Poland, iProspect oraz agencja Amnet Polska.

W kampanii zostały wykorzystane spoty telewizyjne 20- i 10-sek., które będą emitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat) oraz kanałach tematycznych grup TVN, Polsat i TVP. Działania w internecie wykorzystują różne formaty reklamowe (bannery, trueview, Facebook ads, linki tekstowe), które zostaną zakupione w modelu RTB, a także w YouTube, sieci Google Display Network, wyszukiwarce Google oraz Facebooku.

Kampania potrwa do 25 stycznia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,