M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka rusza z zimowymi aktywnościami

Katarzyna Woźniak | 16 stycznia 2015, 06:00

Mondelez wspiera swoją markę czekolady.

Milka wystartowała z zimową kampanią. Marka z portfolio Mondelez jest, jak zapewnia Małgorzata Chojnacka, brand manager Milka, liderem na rynku czekolady w Polsce (18,1 proc., dane za: Nielsen, panel rynku detalicznego, udziały wartościowe, cała Polska, MAT, listopad 2014 ).
W styczniu 2015 rozpoczęła się w kampania promocyjna nowej linii czekolad Milka z chrupiącymi ciasteczkami. Nowa linia obejmuje dwa warianty smakowe – Milkę Lu z chrupiącymi herbatnikami oraz Milkę Tuc ze słonymi krakersami. Obydwa dostępne są w dwóch formatach: klasycznym 87 g oraz "kieszonkowym” o wadze 35 g.
 
Od początku stycznia można obejrzeć nowy 30-sekundowy spot  w telewizji. W materiale symbol Milki – fioletowa krowa – zachęca do spróbowania niecodziennych połączeń. Kampania jest wspierana działaniami w mediach społecznościowych, na nośnikach citylight, a także kampanią outdoorową w autobusach miejskich. Zaplanowano również samplingi oraz eventy promocyjne w polskich górach. Jako pierwsi nową reklamę zobaczyć mogli fani Milki w portalu społecznościowym Facebook. 
 
Z okazji rozpoczynających się ferii zimowych Milka przygotowała aktywację dla konsumentów odwiedzających w tym czasie polskie góry. W najpopularniejszych ośrodkach narciarskich odbędzie się seria eventów pod hasłem "Zima z Milką”. Marka będzie m.in. dowozić na stok narciarzy "milkowym“ skibusem. Marka zaprosi także do udziału w konkursach, zabawach na śniegu, zorbingu oraz do skorzystania z wypożyczalni kamerek umożliwiających nagranie zjazdu na stoku. Dodatkowo konsumenci, którzy w lokalnych punktach sprzedaży zakupią produkty Milka za 20 zł, będą mogli odebrać Milkowy komin polarowy, uprawniający dodatkowo do lekcji z instruktorem narciarstwa w ramach Milkowych eventów.
 
Eventy odbędą się w Szymoszkowej, Zakopanem, Jaworzynie, Kotelnicy, Białce Tatrzańskiej, Dusznikach Zdroju, Złotym Groniu i Istebnie.
 
Do końca lutego trwać będą również akcje promocyjne w sklepach. W wybranych sieciach przy zakupie produktów Milka za minimum 15 zł w styczniu będzie można otrzymać tabliczkę czekolady Milka Lu, a w lutym pudełko śniadaniowe w fioletowe łaty.
 
Za kreację i realizację działań na potrzeby kampanii odpowiadają agencje: Saatchi & Saatchi Polska, Next oraz IQ Marketing. Zakupem mediów zajął się Carat.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,