Kraj

Startuje kampania Ermenegildo Zegna, za miesiąc nowa linia - Z-Zegna

Firma Paradise Group, która jest przedstawicielem domu mody Ermenegildo Zegna na polski rynek, rozpoczyna kampanią reklamową tej marki promującą kolekcję...

Firma Paradise Group, która jest przedstawicielem domu mody Ermenegildo Zegna na polski rynek, rozpoczyna kampanią reklamową tej marki promującą kolekcję jesienno-zimową. Działania reklamowe potrwają do końca września i będą się toczyły w “Pulsie Biznesu”. Podczas wprowadzania marki na polski rynek w kwietniu 2003 r. spółka poza “Pulsem Biznesu” umieściła reklamę także w innych magazynach (m.in. w “Newsweeku”). Jak twierdzi firma, najbardziej sprawdziła się jednak kampania w “Pulsie Biznesu” i dlatego Paradise Group zdecydowała, że ponownie użyje tego dziennika i będzie się reklamowała tylko w nim. Na layoutach Ermenegildo Zegna ukazany jest aktor Adrien Brody (ostatnio można go oglądać w filmie “Osada”). Targetem ubrań Ermenegildo Zegna są dobrze zarabiające osoby w wieku 35-50 lat. Na początku października na rynku pojawi się nowa linia produktowa marki pod nazwą Z-Zegna przeznaczona dla osób młodszych (30-40 lat), które wybierając ubranie służbowe, mogą sobie pozwolić na mniej standardowe projekty. Z-Zegna będzie promowana poprzez kampanię reklamową i przy użyciu eventów. Paradise Group jest także przedstawicielem męskich marek Hugo Boss i Kenzo oraz marek kobiecych Leconte i Escada. (PU)