Firma Paradise Group, która jest przedstawicielem domu mody Ermenegildo Zegna na polski rynek, rozpoczyna kampanią reklamową tej marki promującą kolekcję jesienno-zimową. Działania reklamowe potrwają do końca września i będą się toczyły w “Pulsie Biznesu”. Podczas wprowadzania marki na polski rynek w kwietniu 2003 r. spółka poza “Pulsem Biznesu” umieściła reklamę także w innych magazynach (m.in. w “Newsweeku”). Jak twierdzi firma, najbardziej sprawdziła się jednak kampania w “Pulsie Biznesu” i dlatego Paradise Group zdecydowała, że ponownie użyje tego dziennika i będzie się reklamowała tylko w nim. Na layoutach Ermenegildo Zegna ukazany jest aktor Adrien Brody (ostatnio można go oglądać w filmie “Osada”). Targetem ubrań Ermenegildo Zegna są dobrze zarabiające osoby w wieku 35-50 lat. Na początku października na rynku pojawi się nowa linia produktowa marki pod nazwą Z-Zegna przeznaczona dla osób młodszych (30-40 lat), które wybierając ubranie służbowe, mogą sobie pozwolić na mniej standardowe projekty. Z-Zegna będzie promowana poprzez kampanię reklamową i przy użyciu eventów. Paradise Group jest także przedstawicielem męskich marek Hugo Boss i Kenzo oraz marek kobiecych Leconte i Escada. (PU)