M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Young & Rubicam przygotował launch produktu z portfolio Danone [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 16 stycznia 2015, 06:00

W spocie promującym Activię Fibra wystąpiły znana z poprzednich reklam Activii Sylwia Arensen oraz Maria Gładkowska.

Ruszyła kampania nowego wariantu jogurtu Activia – Activia Fibra Plus, oraz dostępnego wcześniej Activia Błonnik Plus.

W nowej odmianie tradycyjna Activia z bakteriami Actiregularis została wzbogacona o błonnik, który ma przyspieszać pracę jelit i wspomagać trawienie. 
 
W spocie promującym Activię Fibra wystąpiły: znana z poprzednich reklam Activii Sylwia Arensen oraz Maria Gładkowska. Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam, wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor, a za zakup mediów odpowiada MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,