M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Honey Monster powraca w kampanii telewizyjnej

( red. ) | 19 stycznia 2015, 06:00

Po pięcioletniej przerwie brand hero powraca i promuje miodowe kółeczka na śniadanie.

Honey Monster powraca po pięcioletniej nieobecności w kampanii telewizyjnej. Za kreację odpowiada agencja The Gate London, a promowane płatki przeszły lekki rebranding i nazywają się teraz Honey Monster Puffs.
Brand hero pojawił się w reklamach płatków już w latach 70., 80. i 90. Za stworzenie miodowego stwora odpowiada John Webster. Wymyślił postać w 1976 r. Najsłynniejsze reklamy z udziałem brand hero to te, w których wystąpiły sławy, np. Benny Hill.
Płatki kilkakrotnie zmieniały właściciela, aktualnie jest nim Halo Foods. W październiku zmieniono recepturę płatków - zmniejszono zawartość cukru, a podniesiono zawartość miodu.

Nowy Honey Monster ukazany jest podczas zabawy z dziećmi. Ma być bardziej ruchliwy, aktywny, częściej uprawiać sport i zachęcać do fizycznej aktywności. Twórcy podkreślają, że podczas tworzenia spotu inspirowali się książką, której autorem jest Maurice Sendak "Gdzie mieszkają dzikie stwory".

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań odpowiada John Ayling Associates.

(BrandRepublic)

Czytaj więcej na temat: , , , ,