Kraj

Urszula Marzec rozstaje się z działem marketingu Viasat Broadcasting

Nie wiadomo jeszcze, kto pokieruje marketingiem tego nadawcy stacji tematycznych.

Urszula Marzec,  marketing  i PR manager Viasat Broadcasting, rozstaje się z firmą – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi na tym stanowisku.

Urszula Marzec dołączyła do Viasatu w połowie 2013 r. Wcześniej (od 2006 r.) związana była ze spółką Canal Plus Cyfrowy, gdzie odpowiadała m.in. za marketing kanałów MiniMini+, teleTOON+ i Planete+.

Viasat Broadcasting jest częścią Modern Times Group (MTG), międzynarodowego nadawcy, którego biznes obejmuje kanały telewizyjne free-TV i pay-TV, radio i produkcję programów. W Polsce w swoim portfolio nadawca ma kanały Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History i Polsat Viasat Nature.

MTG jest także największym udziałowcem CTC Media, niezależnego nadawcy w Rosji. Modern Times Group jest firmą, zarejestrowaną na sztokholmskiej giełdzie papierów wartościowych Nasdaq OMX.