M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Shaun the Sheep zachęca Brytyjczyków do spędzenia ferii na Wyspach

( red. ) | 19 stycznia 2015, 06:00

Startuje kampania za 4 mln funtów realizowana na zlecenie VisitBritain.

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania, kŧórej wełnianą "twarzą" została owieczka Shaun the Sheep. Celem działań reklamowych jest zachęcenie Anglików do podróżowania po własnym kraju w czasie zimowych ferii. Kampania powstała na zlecenie dotowanej przez rząd organizacji turystycznej VisitBritain. Wartość budżetu to 4 mln funtów, z czego 2 mln pochodzą z funduszy rządowych, a pozostałe - od sponsorujących ją operatorów i biur podróży.

Kampania ma na celu zachęcenie Anglików do zarazerwowania wakacji przez lokalne biuro podróży, a w związku z tym oferuje również nowe pakiety turystyczne pod hasłem "Baaa-rilliant". Kampania zbiegnie się w lutym z premierą filmu o owieczce. Kreacja została przygotowana we współpracy z Aardmanem, twórcą bajkowej postaci.
 
Jak przekonuje organizacja VisitBritain, jest poprzednie dwie kampanie zarobiły dodatkowe 380 mln funtów dla brytyjskiej turystyki.

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: