M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Z ostatniej chwili

DDB Warszawa łączy się z Tribal DDB

Katarzyna Kacprzak | 19 stycznia 2015, 13:00

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.

Zarząd Grupy CP DDB uznał, że zostały spełnione wszystkie warunki umożliwiające połączenie DDB Warszawa z Tribal DDB. Agencja na polskim rynku będzie funkcjonowała pod nazwą DDB & Tribal. Grupą zarządzają partnerzy: Paweł Kastory, CEO Grupy CP DDB, Marcin Mroszczak, creative chairman Grupy CP DDB, oraz Szymon Gutkowski obejmujący stanowisko managing directora DDB &Tribal.

Nowa połączona agencja liczy teraz ponad 160 osób (120 pracowników z dotychczasowych struktur DDB Warszawa i 40 osób z Tribal DDB).

W połączonej agencji Zuzanna Warowna-Toruńska obejmuje stanowisko chief operating officera DDB & Tribal i odpowiada za wszystkich klientów grupy oraz wszystkie procesy organizacyjne przy wsparciu dziewięciu szefów zespołów.

Powołany został nowy dział brand innovation, którego szefem został Jakub Eichelberger, brand innovation director DDB & Tribal. Nowy dział łączy kompetencje z obszaru UX i creative technology oraz pełni funkcję komórki new business dla całej połączonej agencji. Jakubowi Eichelbergerowi podlega również zespół DDB Socials dbający o społecznościowy potencjał kampanii wychodzących z agencji oraz prowadzący profile marek w social mediach.

Na czele zintegrowanego działu strategii jako acting strategy director DDB & Tribal pozostaje Joanna Karwowska-Koza. Dyrektor działu strategii Aleksandra Jurkiewicz przebywa na urlopie macierzyńskim.

Szefami kreacji jako executive creative directors DDB & Tribal zostają Maciej Waligóra i Zuzanna Duchniewska-Sobczak, dotychczasowi szefowie kreacji DDB Warszawa. Będą oni zarządzać ponad 50-osobowym zespołem wraz z pięcioma dyrektorami: Maciejem Twardowskim, creative directorem, Filipem Berendtem, digital creative directorem, Tytusem Klepaczem, digital creative directorem, Magdaleną Drozdowską, deputy creative directorem, oraz Mateuszem Książkiem, deputy creative directorem.

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.

Za PR i HR agencji odpowiada nadal Urszula Lisiecka, people & PR director DDB & Tribal, która w tym obszarze odpowiada również za spółkę Gutenberg Networks z Grupy CP DDB.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,