M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa łączy się z Tribal DDB

Katarzyna Kacprzak | 20 stycznia 2015, 06:00

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, zmienia obszar działalności i przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.

Zarząd Grupy CP DDB uznał, że zostały spełnione wszystkie warunki umożliwiające połączenie DDB Warszawa z Tribal DDB. Agencja na polskim rynku będzie funkcjonowała pod nazwą DDB & Tribal. Grupą zarządzają partnerzy Paweł Kastory, CEO Grupy CP DDB, Marcin Mroszczak, creative chairman Grupy CP DDB, oraz Szymon Gutkowski obejmujący stanowisko managing directora DDB &Tribal.

Nowa połączona agencja liczy teraz ponad 160 osób (120 pracowników z dotychczasowych struktur DDB Warszawa i 40 osób z Tribal DDB).

W połączonej agencji Zuzanna Warowna-Toruńska obejmuje stanowisko chief operating officera DDB & Tribal i odpowiada za wszystkich klientów grupy oraz wszystkie procesy organizacyjne przy wsparciu dziewięciu szefów zespołów.

Powołany został nowy dział brand innovation, którego szefem został Jakub Eichelberger, brand innovation director DDB & Tribal. Nowy dział łączy kompetencje z obszaru UX i creative technology oraz pełni funkcję komórki new business dla całej połączonej agencji. Jakubowi Eichelbergerowi podlega również zespół DDB Socials dbający o społecznościowy potencjał kampanii tworzonych przez agencję oraz prowadzący profile marek w social mediach.

Na czele zintegrowanego działu strategii jako acting strategy director DDB & Tribal pozostaje Joanna Karwowska-Koza. Dyrektor działu strategii Aleksandra Jurkiewicz przebywa na urlopie macierzyńskim.

Szefami kreacji jako executive creative directors  DDB & Tribal zostają Maciej Waligóra i Zuzanna Duchniewska-Sobczak, dotychczasowi szefowie kreacji DDB Warszawa. Będą oni zarządzać ponad 50-osobowym zespołem wraz z pięcioma dyrektorami: Maciejem Twardowskim, creative directorem, Filipem Berendtem, digital creative directorem, Tytusem Klepaczem, digital creative directorem, Magdaleną Drozdowską, deputy creative directorem, oraz Mateuszem Książkiem, deputy creative directorem. Za PR i HR agencji odpowiada nadal Urszula Lisiecka, people & PR director DDB & Tribal, która w tym obszarze odpowiada również za spółkę Gutenberg Networks z Grupy CP DDB.

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego. W ostatnim półroczu Grupa naTemat powołała cztery serwisy tematyczne: Mamadu.pl dla rodziców, satyryczny ASZdziennik.pl, INNPoland.pl o innowacjach w gospodarce i nauce oraz Władcy Sieci o blogerach i youtuberach. Prezesem spółek w Grupie naTemat jest Tomasz Machała, a ich współwłaścicielem Tomasz Lis.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,