Kraj

Clear Channel Poland uruchamia pierwsze digitale na polskim rynku

Będzie to 58 elektronicznych powierzchni reklamowych w trzech galeriach handlowych w Warszawie.

Clear Channel Poland uruchamia pierwsze digitale na polskim rynku
W lutym br. w galeriach handlowych można będzie przeprowadzić kampanię reklamową na digitalach Clear Channel Poland. Będzie to 58 elektronicznych powierzchni reklamowych w trzech galeriach handlowych w Warszawie: Galeria Mokotów, CH Arkadia i CH Wileńska. Generują one 50 mln odwiedzin rocznie. Nośnik “Play” to 65-calowy monitor LCD umieszczony w obudowie o wymiarach 219×95 cm.

 – W 2014 r. wprowadziliśmy na polski rynek wiele nowoczesnych rozwiązań dla naszych klientów. W lipcu uruchomiliśmy platformę mobilną City Connect i wyposażyliśmy na stałe prawie 2 tys. citylightów w czytniki NFC/QRcode, co daje możliwość łączenia kampanii outdoor z internetem poprzez smartfony. Rozwijamy też ofertę Free WiFi, czyli dostępu do szybkiego, szerokopasmowego internetu poprzez nasze citylighty. Obecnie mamy 100 citylightów z taką usługą – mówi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Globalna sieć digitali Clear Channel Outdoor o nazwie “Play” liczy obecnie 5 tys. ekranów cyfrowych w 19 krajach.