Kraj

"Gazeta Wyborcza" i "Super Express" stworzyły nową wspólną ofertę

Pakiet Max TV związany jest z dodatkami telewizyjnymi tych dwóch tytułów.

Klienci zainteresowani wykupieniem reklamy w dodatkach telewizyjnych mogą już skorzystać z nowego pakietu łączącego ofertę “Gazety Telewizyjnej” i “Magazynu Super Express TV”.
Pakiet Max TV został przygotowany przez dział sprzedaży marek prasowych Agory oraz biuro reklamy “Super Expressu” i jest sprzedawany przez obydwa podmioty.
Łączna sprzedaż wydań “Gazety Wyborczej” i “Super Expressu” z magazynami telewizyjnymi, wchodzącymi w skład pakietu Max TV, to 531 200 egz. (dane: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, piątki XI 2013 – X 2014).
“Gazeta Telewizyjna” to piątkowy magazyn “Wyborczej”, przewodnik po programach polskich i zagranicznych stacji, zawierający omówienia filmów, streszczenia seriali, wywiady z twórcami oraz stałe felietony.
“Magazyn Super Express TV” od końca grudnia 2014 r. wydawany jest w zmienionej formule i nowej szacie graficznej. Przedstawia najważniejsze wydarzenia telewizyjne, wywiady z gwiazdami, a także cotygodniowy program wszystkich stacji DVBT, opisy filmowych hitów i seriali.