M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w marketingu British Airways

( red. ) | 22 stycznia 2015, 06:00

Sarze Dunham powierzono obowiązki globalnego dyrektora marketingu.

British Airways (BA) awansowała Sarę Dunham na stanowisko głównego dyrektora marketingu, sprzedaży detalicznej i bezpośredniej. Działanie zostało podjęte w ramach większego projektu restrukturyzacji związanej z przebudową zespołu sprzedaży.
Dunham, która pracuje dla linii lotniczych od 2001 r., zastąpiła na tym stanowisku Abigail Comber, która zajmie nowo utworzone stanowisko globalnego szefa obsługi klienta. Jej zadaniem będzie przekształcenie całego systemu podejścia do klienta linii.

Dunham zaś będzie odpowiedzialna za stworzenie nowej strategii marketingu globalnego, a także opracowania nowego programu Executive Club - projektu lojalnościowego przewoźnika.

Wszystkie działania komunikacji marketingowej będzie teraz nadzorował dyrektor handlowy Andrew Crawley, który pracuje dla BA od 20 lat, a wcześniej był dyrektorem sprzedaży i marketingu marki.

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: , ,